KATEGORIJE

PRIKAZI

Philips Brilliance 499P9H

Philips Brilliance 499P9H

Osim što pruža jedinstveno iskustvo korišćenja dva monitora široke dijagonale u jednom uređaju, višestruko nagrađivani Philipsov model donosi i funkcije za povećavanje produktivnosti, kao što su USB-C i iskačuća veb kamera sa podrškom za Windows Hello…

Oukitel WP5

Oukitel WP5

Kada je potrebno da telefon koristite u zahtevnim vremenskim usloviima gde vas vrebaju sneg, kiša, blato ili pak visoke temperature, sunce i prašina, jedino sigurno rešenje može biti neki robusni model iz teške kategorije poput novog pulena kompanije Oukitel...

BenQ BL2480T

BenQ BL2480T

Kada se u biznis klasi nađe monitor koji donosi spoj slim dizajna, fleksibilnog podešavanja položaja, visoke rezolucije, te inteligentnih opcija prilagođavanja reprodukcije slike, jasno je da na stolu dobijate znatno više od uobičajenog  kancelarijskog modela…

AKTUELNO

 

Vesti

Pouzdana IT infrastruktura je ključ uspešnog poslovanja

Napisao marko, 2021-07-20 19:49:55 u Novosti

Gospodin Ivan Simonović iz kompanije Coming Computer Engineering govori o tome koliko je važno imati pouzdanu IT infrastrukturu u svakom poslovnom okruženju i koliko je ista zapravo ključ za jedno normalno poslovanje u situaciji kakva je globalna pandemija koja nas je zadesila…

 


Iz iskustva prethodne godine, koje softvere i servise su imale kompanije koje su sa najmanje posledica prošle kroz kovid krizu prosle godine?


Ivan Simonović: Kada pričamo o informacionim tehnologijama, ono što se pokazalo kao najvažnija stavka za uspešno poslovanje jeste pouzdana IT infrastruktura. Pod tim podrazumevamo bezbednost kao i podršku partnerskih firmi koje rade na održavanju celokupnog sistema, kako hardvera, tako i softvera. Takođe, kompanije koje su u kratkom vremenskom roku odabrale pouzdanu i jednostavnu platformu za kolaboraciju, bile su u velikoj prednosti jer su za kratak vremenski period uspele da organizuju rad od kuće.

 

Svim srednjim i velikim kompanijama, bio je neophodan ERP za upravljanje i kontrolu nad resursima. Koliko je ERP u tom trenutku bio važan, govori I to da kompanije koje su odlagale implementaciju ERP-a prošle godine, nakon prelaska na kovid režim, odlučile da hitno pristupe uvođenju.

 

Cloud tehnologija, umnogome je pomogla kompanijama, jer su održavanje svojih servisa prepustili kompanijama čija je to osnovna delatnost, a oni mogli da se bave svojim biznisom, pri čemu su bili sigurni u to da će svi servisi biti dostupni.

 

Kada shvatite da ne zavisite od fizičke lokacije da bi pristupili svakodnevnoj dokumentaciji, kada vam za operativni rad nije potrebna kancelarija, već internet konekcija i računar ili telefon u znatnoj ste prednosti u odnosu na konkurenciju. Kompanije koje su u svom poslovanju koristile neku vrstu document management sistema, bile su korak ispred drugih kompanija

 

 

 

 

 

Kakav način poslovanja očekujete od septembra?


Ivan Simonović: Situacija je krajnje neizvesna. Svetske prognoze su takve da se od septembra očekuje novi talas pandemije. U skladu s tim, verujemo da se budući period neće mnogo razlikovati od proteklog. Moramo biti spremni na takav scenario, te se na vreme pripremiti na ponovni rad od kuće, online sastanke, komunikaciju sa partnerima i klijentima. Protekla godina nam je pokazala da moramo na vreme biti spremni za različite uslove poslovanja i da ne smemo prepuštati stvari slučaju. Generalno je očekivanje nekog hibridnog načina poslovanja u okviru kojeg će delovi kompanija raditi od kuće a drugi delovi iz kancelarija. Značajna će biti i sposobnost adaptacije kompanija na nove okolnosti, a to podrazumeva česte promene radnog okruženja (od kuće ili iz kancelarije) verovatno na nedeljnom nivou. Kompanije sa više digitalizovanih procesa će lakše proći kroz izazovnu jesen koja nas očekuje.

 

 

Koliko je uspešan takozvani hibridni način poslovanja?


Ivan Simonović: Moram priznati da pre cele ove situacije, Coming Computer Engineering nije bila kompanija koja je bila otvorena za hibridni način poslovanja, jer smo smatrali da je rad iz kancelarije i komunikacija sa kolegama od presudnog značaja za uspešan posao. Međutim, sticajem okolonosti, uvideli smo da i ovakav način poslovanja ima svoje prednosti. Zaposleni dobijaju priliku da organizuju svoje vreme na najbolji mogući način i usklade svoje privatne i poslovne obaveze, kao i afinitete za rad od kuće ili kancelarije. Na našem primeru se pokazalo da je ovakav način poslovanja doprineo tome da produktivnost raste. S druge strane, kompanije su se okrenule online sastancima, pa sada mnogo brže možemo organizovati i održati razne obuke, prezentacije i slično.

 

Da bi sve to funkcionisalo na pravi način, potrebni su softverski alati koji to omogućavaju. Kada postoji način da se posao završi uspešno, lokacija sa koje se posao obavlja prestaje da bude važna.

 

 

Koliko je vremenski neophodno da bi se kompanija digitalno transformisala i da li je taj proces moguće zavrsiti do Septembra?


Ivan Simonović: Nezahvalno je licitirati vreme potrebno za digitalnu transformaciju jedne kompanije. Digitalizacija nije jednokratan posao, to je proces koji se odvija neki vremenski period, ali bitno je za početak prepoznati ključne tačke poslovanja i krenuti u njihovu tranziciju.

 

Coming Computer Engineering u okviru svoje ekspertize ima mogućnost da, u slučaju da postoji potreba kao što je bila kriza sa Korona virusom, brzo prepozna kritične tačke i brzo ih digitalizuje kako bi poslovni procesi bili unapređeni ili ne bi bili ugroženi nekim vanrednim događajem. Iako septembar deluje kao izuzetno kratak rok, postoje procesi koji mogu da nas pripreme za evenutalnu krizu u obavljanju svakodnevnih dužnosti od jeseni.