KATEGORIJE

PRIKAZI

Philips Brilliance 499P9H

Philips Brilliance 499P9H

Osim što pruža jedinstveno iskustvo korišćenja dva monitora široke dijagonale u jednom uređaju, višestruko nagrađivani Philipsov model donosi i funkcije za povećavanje produktivnosti, kao što su USB-C i iskačuća veb kamera sa podrškom za Windows Hello…

Oukitel WP5

Oukitel WP5

Kada je potrebno da telefon koristite u zahtevnim vremenskim usloviima gde vas vrebaju sneg, kiša, blato ili pak visoke temperature, sunce i prašina, jedino sigurno rešenje može biti neki robusni model iz teške kategorije poput novog pulena kompanije Oukitel...

BenQ BL2480T

BenQ BL2480T

Kada se u biznis klasi nađe monitor koji donosi spoj slim dizajna, fleksibilnog podešavanja položaja, visoke rezolucije, te inteligentnih opcija prilagođavanja reprodukcije slike, jasno je da na stolu dobijate znatno više od uobičajenog  kancelarijskog modela…

AKTUELNO

 

Vesti

GFI je dodao novi proizvod za podršku u svoj komunikacioni paket

Napisao prota, 2020-09-01 23:18:44 u Novosti

GFI Software, provajder bezbednosnih rešenja u poslovnim IT mrežama, predstavlja proširenje svoje ponude u vidu usluge GFI HelpDesk. GFI HelpDesk pruža kompanijama mogućnost da upravljaju tiketima (zahtevima) korisnika i slučajevima kada je potrebna podrška korisnicima, da kreiraju baze sa odgovorima na pitanja, kao i da koordinišu interakciju kroz kanale koji uključuju elektronsku poštu, glasovne odgovore, veb aplikacije i razmenu poruku (chat).

 

 

 

 

Kompanije brzo prerastu podršku korisnicima koja je bazirana na deljenim elektronskim adresama poput support@company.com. Takve deljene adrese smanjuju brzinu odziva, produktivnost, kao i vreme obrade zahteva.

 

GFI HelpDesk omogućava korisnicima da lakše loguju zahteve putem elektronske pošte, razmene poruka ili drugih aplikacija i prate ih kako bi se uverili da su izvršeni. Zaposleni mogu da vide, kreiraju, dodeljuju i zatvore tikete, a timovi da kreiraju pravila za automatske odgovore ili usmeravanje bazirano na karakteristikama ili sadržaju zahteva, vrsti potrošača i drugim opcijama.

 

 

 

 

GFI HelpDesk može spojiti brojne interakcije vaših korisnika sa vašim biznisom. Možete logovati pregledane stranice, porudžbine, istoriju otpremanja i pretraga, kao i čuvati slučajeve iz vaših proizvoda, aplikacija ili usluga i videti ih u realnom vremenu.

 

„GFI HelpDesk je odličan dodatak našem kompletu komunikacionih i bezbednosnih proizvoda“, izjavio je direktor GFI-a Den Bir. „Mi nastavljamo da poboljšavamo i proširujemo našu ponudu kako bi naši MSP korisnici dobili proizvod veće vrednosti. GFI HelpDesk će se spojiti sa alatom Kerio Connect za rukovanje elektronskom poštom i drugim vrsta komunikacija, kao i sa GFI LanGuard za upravljanje internim problematičnim zahtevima i sigurnosnim zakrpama.“

 

 

 

 

GFI HelpDesk će biti deo ponude GFI Unlimited – seta bitnih poslovnih alata dostupnih putem jedinstvene i pristupačne pretplate. Drugi proizvodi iz ponude GFI Unlimited su: GFI LanGuard, GFI MailEssentials, GFI Archiver, GFI FaxMaker, Kerio Connect i Kerio Control.

 

GFI HelpDesk nudi čitav niz funkcija koji čine jednu od najboljih vrednosti na tržištu. Prodavaće se po ceni od oko 9 američkih dolara (900 RSD / 7,60 EUR) po korisniku, mesečno. Kompanije s većim brojem korisnika imaće i dodatne popuste.

 

Za više informacija posetite: www.gfi.com/helpdesk.