KATEGORIJE

PRIKAZI

Oukitel U18

Oukitel U18

Elegantni Oukitel U18 pripada klasi cenovno pristupačnih pametnih telefona, ali sa specifikacijama dovoljnim da zadovolje čak i one zahtevnije korisnike...

BenQ PhotoVue SW271

BenQ PhotoVue SW271

Sa dijagonalom ekrana od 27 inča, 4K rezolucijom i ozbiljnim IPS panelom PhotoVue SW271 monitor pretenduje da bude jedan od najboljih monitora u svojoj klasi ove godine...

BenQ MX532

BenQ MX532

Povoljan kompaktan projektor koji donosi ekonomičnu potrošnju uz XGA rezoluciju i multiplatformsko digitalno povezivanje…

AKTUELNO

 

Vesti

Web sajt, vaš put do prodaje!

Napisao prota, 2018-11-01 10:09:25 u Novosti

Jedno je sigurno - da biste uopšte postojali u svetu interneta, morate imati web sajt. A da bi usluga ili proizvod koji želite da plasirate imali ikakvu šansu da budu konkurentni, neophodno je da se taj sajt nađe na prvoj stranici pretrage. U daljem tekstu, pronaćićete konkretne savete kako da se što bolje pozicionirate na pretraživaču i iskoristite ovu najefikasniju i finansijski najisplativiju platformu za plasman ponude koju vaša firma ima.

 

 

 

 

 

Zašto je jeftin Web sajt loša investicija?

 

Ako planirate da se latite izrade web sajta, morate znati šta kompletan web sajt koji će biti temelj vašeg prisustva na internetu mora da sadrži: odličan kod, optimizovane naslove stranica, unikatan sadržaj i smislene opise uz pravilnu upotrebu podnaslova (prema ključnim rečima koje su relevantne za vašu nišu), mapu sajta, idealnu brzinu učitavanja, mobile responsive funkcionalnost, interno povezivanje,... To su sve stavke koje na umu imaju profesionalci kada pristupaju izradi sajta.

 

Kada web sajt izrađuje “dečko iz kraja” dobićete samo šminku, sajt koji naizgled deluje isto kao i svaki drugi. Međutim, propusti koji se naprave zahtevaju značajne dorade u tehničkom pogledu, kao i na polju sadržaja. Te dorade nisu nimalo jeftine i na kraju možete doći u situaciju da vam je vremenski i finansijski isplativija varijanta da angažujete profesionalnu agenciju koja će iznova uraditi potpuno nov sajt.

 

Profesionalna izrada podrazumeva konstantnu podršku, ažuriranja i eventualne dopune sajta. Kada “dečko iz kraja” napravi sajt, ono što se najčešće desi jeste da on nije spreman (niti kompetentan) da se pozabavi ikakvim dodatnim radovima koji će vam sigurno biti neophodni, ako želite da vam taj sajt donosi novac.

 

Kada imate funkcionalan sajt, sledeći korak jeste privlačenje posetioca. Ti posetioci moraju biti iz tačno definisane ciljne grupe koja je relevantna za vaš biznis, a da biste došli do te ciljne grupe, potrebna vam je SEO optimizacija i plaćene kampanje. Podeljena su mišljenja koja je od ovih kampanja uspešnija, jedni tvrde da je SEO dugoročna i najbolja investicija, dok se drugi kunu u plaćene kampanje. Istina je, zapravo, da prva opcija ne isključuje drugu i da vam je za najbolje rezultate neophodna kombinacija ova dva pristupa.

 

 

SEO kampanje

 

SEO (search engine optimization) podrazumeva niz procesa na samom sajtu (onpage), ali i niz pažljivo osmišljenih i primenjenih procesa van sajta  (offpage) koji zajedno omogućuju da se web sajt na kome se radi pojavi na prvoj stranici Googla i da isti što bolje rangira. SEO je dugoročan proces i zahteva vreme da bi se došlo do rezultata, ali kada se jednom odradi kako treba, rezultati ostaju zauvek.

 

 

Reklamne kampanje

 

Reklamne kampanje su najbrža opcija za dovođenje velikog broja posetioca na vaš sajt i samim tim i za prodaju. Kampanjama na društvenim mrežama kao što su Facebook i Instagram, kao i Google kampanjama najbitnije je precizno postaviti parametre kako biste došli do što kvalitetnije posete. Kontiuniranim praćenjem efekata kampanje, kao i korekcijama tokom trajanja plaćenih kampanja, možete efikasno da iskoristite svaki uloženi dinar.

 

Pravilni integrisani nastup na internetu omogućiće vam siguran razvoj vašeg poslovanja, a na vama je da se odlučite da li ćete taj posao poveriti “dečku iz komšiluka” ili profesionalnoj marketinškoj agenciji.